életmód és mobil marketing. telefonos alkalmazások. ipari télikert - terasz. online pr-cikk. laptop szerviz budapest. weboptimalizálás

Mobilbarát weboldalak - Mobilweb

mobil-marketing-tartalommarketing.jpgMobiltelefonra optimalizált weboldalak - Mobilweb - mobilbarát honlapok - reszponzív sablon - online mobil marketing

Az okostelefonok tömeges elterjedésével és az egyre nagyobb széles sávú mobilinternetes penetráció következtében dinamikusan nő azoknak a száma, akik nem asztali gépről vagy tabletról, hanem jellemzően mobiltelefonról böngészik a weboldalakat. Bár a okostelefonokra telepített browserek elég jól kezelik a legkülönbözőbb honlapokat és a jó szöveg- és képmegjelenítés majdnem minden alkalommal biztosított. A keskeny képernyőkre kevésbé optimalizált weblapoknál is csak legfeljebb néhány mozdulatot, nagyítást, görgetést kell végezni, hogy a tartalommal megismerkedjünk. Ennél persze sokkal jobb, ha az adott honlap már eleve olvasható és átlátható alakban jelenik meg a mobileszközön. Érthető, hogy a neten böngésző közönség kegyeit kereső kereskedelmi oldalak tulajdonosai részéről elemi érdek úgy megjelentetni egy-egy termék, szolgáltatás, akció bemutatását célzó honlapot, hogy azonnal látszódjon a lényeg, ne szoruljon a képernyő szélére vagy ne essen ki a képből. Hogy ez így legyen, a honlapprogramozók régóta használnak reszponzív sablonokat: ha ezeket alkalmazzák a weboldalak építésénél, akkor azok tartalma a böngésző készülék képernyőszélességéhez igazodva jelenik meg a monitoron.

reszponziv-mobil-web.png

A Google 2015 áprilisában jelentette be, hogy a mobilokon megjelenített keresőtalálati listákon előnyben fogja részesíteni azokat a szájtokat, amelyek mobilbarátok. Ez újra csak ösztönzőleg hatott a piaci részvevők számára, hogy törekedjenek a mobilweb elvárásoknak megfeleltetni weblapjaikat.

Ám nemcsak a megjelenés teljesértékűsége fontos, hanem a sebessége is. A Google az elmúlt két-három évben óriási hangsúlyt fektetett a mobil felhasználókra, ennek egyik sarkalatos ténye az AMP oldalak bevezetése. A probléma ugyanis az, hogy a hagyományos weboldalak letöltése mobil eszközökkel meglehetősen lassú, és az akkumulátorokat is erősen igénybe veszi. A reszponzív sablon csak a megfelelő megjelenítést teszi lehetővé, de a letöltendő adatmennyiség nagysága ezzel nem változik.

Az AMP célja ezzel szemben az, hogy gyorsabbá tegye a telefonra seo szempontból optimalizált weboldalakat és ezzel a hírfogyasztást megkönnyítse.

A probléma nem új keletű. Az USA-ban már 2010-ben készültek kutatások mobil web felhasználás tekintetében. A kutatás alapján a felhasználók harmada azt mondta, hogy az adott látogatott oldal / oldalak nem megfelelőek mobilra, azaz nincsenek megfelelően optimalizálva. Ennél valamivel kevesebben panaszkodtak a sokáig tartó oldal betöltésre. Nyilvánvaló, hogy a felhasználók igénye az lenne, hogy nem kelljen többet várni egy oldal betöltésére mobil sem, mint hagyományos asztali számítógépen.

mobil barát web - első sms küldő marketing honlap - mobil internet - weboldal kutatás - marketing

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mobilmarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr88509734

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

mobilmarketing - tömeges sms

A mobilmarketing blog létrejöttét az iparág hazai fejlődése ösztönözte 2010-ben. Akkoriban egyre többen láttak fantáziát a telefonos kommunikáció mobil ágazatában. Ma cégek sokasága használ mobilmarketing eszközöket. A blog célja az volt, hogy a magyarországi és külföldi példák, hírek közzétételével, azok véleményezésén keresztül minél többen ismerjék meg a mobilmarketinget, az online marketing eszköztárát. A MOBILMARKETING BLOG 2016-ban megújult és keresőmarketing célokat is szolgál. | Mobilmarketing példák | javaslatok | megoldások | érdekességek | életmód és mobil marketing. telefonos alkalmazások. ipari télikert - terasz. online pr-cikk. laptop szerviz budapest. weboptimalizálás | Mobil marketing módszer az SMS-kampány indítása. Aktuális téma: tömeges SMS-küldés mobiltelefonra. Okostelefon alkalmazások, hírek az online marketing világából - Tartalommarketing - Honlapoptimalizálás
süti beállítások módosítása