mobil marketing - telefonos alkalmazások - sms küldés - online marketing kampány - laptop szerviz budapest - tablet kijelző - notebook akkumulátor

Nyomtatott házzal reklámoznak Dubajban

dubaj 3d nyomtatott hazMire képes a 3d nyomtató

A marketingesek igyekeznek a legmeglepőbb dolgokkal ámulatba ejteni az embereket. A vásárlók figyelmének felkeltésére a legkülönösebb projekteket indítják el. Azt már megszokhattuk, hogy a Google marketing szakemberei különös és meglepő kampányokkal rukkolnak elő, most azonban nem nekik jutott eszükbe először, hogy 3d nyomtatón kinyomtassanak egy irodaépületet.

A dubaji háznyomtatás előtt már a legelképesztőbb dolgokat sikerült 3d nyomtató segítségével előállítani. Nyomtattak már drón alkatrészt, motorbiciklit, lőfegyvert és rakétamotort is.

A 250 négyzetméteres épületet a dubaji Museum of the Future vagyis a Jövő Múzeuma részére építették egy projekt keretében. A világ első épületét Kínában nyomtatták ki, azonban a dubaji épület kapott nagyobb marketing felületet és reklám visszhangot.

A nyomtatott épületet a 3 d nyomtató egy speciális cementkeverékből húzta föl rétegenként. A nyomtatás 140 ezer dollárba került és 17 napig tartott. Ez azt jelenti, hogy két hét alatt kb. 40 millió forintból felhúztak egy 250 négyzetméteres irodát.

A projekt célja az volt, hogy demonstrálják a 3d nyomtatási technológiában rejlő lehetőségeket és bemutassák, hogy milyen könnyen lehet hétköznapi dolgokat létrehozni a segítségével. A project az Egyesült Arab Emirátusnak a technológiai fejlődés iránti elkötelezettségét is hivatott bizonyítani.

Nyomtatott házzal reklámoznak Dubajban a leggazdagabb országok technológiai elkötelezettségét bemutatva. Fontos kiemelni a google, kutatás, marketing, technológia, 3d nyomtatás, Dubaj, projekt kulcsszavakat is.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

http://mobilmarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr188753404

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Nincsenek hozzászólások.

mobilmarketing - tömeges sms

A mobilmarketing blog létrejöttét az iparág hazai fejlődése ösztönözte 2010-ben. Akkoriban egyre többen láttak fantáziát a telefonos kommunikáció mobil ágazatában. Ma cégek sokasága használ mobilmarketing eszközöket. A blog célja az volt, hogy a magyarországi és külföldi példák, hírek közzétételével, azok véleményezésén keresztül minél többen ismerjék meg a mobilmarketinget, az online marketing eszköztárát. A MOBILMARKETING BLOG 2016-ban megújult és keresőmarketing célokat is szolgál. | Mobilmarketing példák | javaslatok | megoldások | érdekességek | mobil marketing - telefonos alkalmazások - sms küldés - online marketing kampány - laptop szerviz budapest - tablet kijelző - notebook akkumulátor | Mobil marketing módszer az SMS-kampány indítása. Aktuális téma: tömeges SMS-küldés mobiltelefonra. Okostelefon alkalmazások, hírek az online marketing világából - Tartalommarketing - Honlapoptimalizálás