életmód és mobil marketing. telefonos alkalmazások. ipari télikert - terasz. online pr-cikk. laptop szerviz budapest. weboptimalizálás

Ki a legnépszerűbb futballista a Facebookon

facebook kedvenc futbalistakA labdarúgó Európa-bajnokság egy nagy marketing kampány

A futballmérkőzések a sportteljesítmények mellett a reklámbevételekről, a jegybevételekről, egyszóval a sikeres marketing hadjáratról szólnak. Az igazán népszerű labdarúgók, mint például David Beckham és Cristiano Ronaldo, nem is annyira a fizetésükből élnek, hanem a reklám kampányokért kapott óriási pénzekből.

A sikeres reklámszereplésre, a magas nézettségre akkor van lehetőség, ha egy futballista kellően népszerű. Éppen ezért nem mindegy, hogy egy-egy játékosnak hány kedvelője van a Facebookon.

A Facebook összesítése szerint a legkedveltebb futballista jelenleg Cristiano Ronaldo 112 millió kedvelővel. Az üldöző mezőny a következőképp alakul: Mesut Özil (30milió), Gareth Bale (26millió) és Andrés Iniesta (26millió).
A mobil marketing, ahogyan korábban már ítruk, az Európa-bajnokság kapcsán az applikációkat gyártók is igyekeznek kihasználni. A cégek és szolgáltatók mindenféle terméket megpróbálnak eladni a népszerű focisták arcával. Ilyenkor olyan dolgokat is szívesen megvesznek a szurkolók, amire valójában semmi szükségük sincs.

A Facebook összeállította a saját álomcsapatát a kedvelések alapján, ez látható a fényképen.

Ki a legnépszerűbb futballista a Facebookon, aki a legtöbb pénzt hozhatja a konyhára. További érdekes témakörök: Európa-bajnokság, facebook, marketing, mobilmarketing, sms-kampány, tömeges sms küldés.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mobilmarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr268804532

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

mobilmarketing - tömeges sms

A mobilmarketing blog létrejöttét az iparág hazai fejlődése ösztönözte 2010-ben. Akkoriban egyre többen láttak fantáziát a telefonos kommunikáció mobil ágazatában. Ma cégek sokasága használ mobilmarketing eszközöket. A blog célja az volt, hogy a magyarországi és külföldi példák, hírek közzétételével, azok véleményezésén keresztül minél többen ismerjék meg a mobilmarketinget, az online marketing eszköztárát. A MOBILMARKETING BLOG 2016-ban megújult és keresőmarketing célokat is szolgál. | Mobilmarketing példák | javaslatok | megoldások | érdekességek | életmód és mobil marketing. telefonos alkalmazások. ipari télikert - terasz. online pr-cikk. laptop szerviz budapest. weboptimalizálás | Mobil marketing módszer az SMS-kampány indítása. Aktuális téma: tömeges SMS-küldés mobiltelefonra. Okostelefon alkalmazások, hírek az online marketing világából - Tartalommarketing - Honlapoptimalizálás
süti beállítások módosítása