A labdarúgó Európa-bajnokság egy nagy marketing kampány
A futballmérkőzések a sportteljesítmények mellett a reklámbevételekről, a jegybevételekről, egyszóval a sikeres marketing hadjáratról szólnak. Az igazán népszerű labdarúgók, mint például David Beckham és Cristiano Ronaldo, nem is annyira a fizetésükből élnek, hanem a reklám kampányokért kapott óriási pénzekből.
A sikeres reklámszereplésre, a magas nézettségre akkor van lehetőség, ha egy futballista kellően népszerű. Éppen ezért nem mindegy, hogy egy-egy játékosnak hány kedvelője van a Facebookon.
A Facebook összesítése szerint a legkedveltebb futballista jelenleg Cristiano Ronaldo 112 millió kedvelővel. Az üldöző mezőny a következőképp alakul: Mesut Özil (30milió), Gareth Bale (26millió) és Andrés Iniesta (26millió).
A mobil marketing, ahogyan korábban már ítruk, az Európa-bajnokság kapcsán az applikációkat gyártók is igyekeznek kihasználni. A cégek és szolgáltatók mindenféle terméket megpróbálnak eladni a népszerű focisták arcával. Ilyenkor olyan dolgokat is szívesen megvesznek a szurkolók, amire valójában semmi szükségük sincs.
A Facebook összeállította a saját álomcsapatát a kedvelések alapján, ez látható a fényképen.
Ki a legnépszerűbb futballista a Facebookon, aki a legtöbb pénzt hozhatja a konyhára. További érdekes témakörök: Európa-bajnokság, facebook, marketing, mobilmarketing, sms-kampány, tömeges sms küldés.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.