mobil kommunikáció - telefonos alkalmazások - tömeges sms küldés - online marketing kampány

Marketing morzsák az okostelefon applikációkról

mobil marketing lehetosegekMinden lépés a látogatók 20 százalékába kerülhet

A marketinges szakemberek egyöntetűen a tömeges SMS küldést jelölik meg a leghatékonyabb mobilmarketing eszközként. Az SMS kampány javára írják, hogy egy lépésben juttatja el az információkat, a reklámszövegeket a célközönséghez, a felhasználókhoz.

A legtöbb felmérés szerint, minden egyes lépés, amikor a felhasználónak valamilyen interakciót kell végeznie, lemorzsol bizonyos mennyiségű érdeklődőt. Ez a marketingjelenség leginkább az okostelefonos applikációk esetében érhető tetten. A programok installálásáig csak a felhasználók 75 százaléka jut el az App Marketből. Még rosszabb az arány, ahogyan tovább haladunk, mivel ezen felhasználóknak már csak a hatvan százaléka nyitja meg a programot, 45% iratkozik fel vagy jelentkezik be, az aktív használatig alig jut el a 30 százalék.

Egyértelműen azt mutatják a marketingkutatások, hogy a lehető legegyszerűbb módon kell eljuttatni a felhasználókat a tartalomhoz. Ennek érdekében a Google a natív applikációkat lecseréli instant programokra.
Jelenleg a reklámok és marketing kampányok leghatékonyabb formája a tömeges SMS küldés, hiszen itt egy lépésben jut el a befogadóhoz a reklám üzenet, és nincs szükség semmilyen interakcióra. Az SMS szövegében ugyanakkor lehetnek weboldalak linkjei, de az alap információ azonnal megjelenik.

Marketing morzsák az okostelefon applikációkról és a mobilmarketing stratégiákról általában. Fontos és érdekes további témák: alkalmazás, android, applikáció, google, marketing, mobil, okostelefonok, mobilmarketing, sms kampány, tömeges sms küldés.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

http://mobilmarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr458826122

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Nincsenek hozzászólások.

mobilmarketing - tömeges sms

A mobilmarketing blog létrejöttét az iparág hazai fejlődése ösztönözte 2010-ben. Akkoriban egyre többen láttak fantáziát a telefonos kommunikáció mobil ágazatában. Ma cégek sokasága használ mobilmarketing eszközöket. A blog célja az volt, hogy a magyarországi és külföldi példák, hírek közzétételével, azok véleményezésén keresztül minél többen ismerjék meg a mobilmarketinget, az online marketing eszköztárát. A MOBILMARKETING BLOG 2016-ban megújult és keresőmarketing célokat is szolgál. | Mobilmarketing példák | javaslatok | megoldások | érdekességek | mobil kommunikáció - telefonos alkalmazások - tömeges sms küldés - online marketing kampány | Mobil marketing módszer az SMS-kampány indítása. Aktuális téma: tömeges SMS-küldés mobiltelefonra. Okostelefon alkalmazások, hírek az online marketing világából - Tartalommarketing - Honlapoptimalizálás

Tetszett a bejegyzés? Kövesd a blogot!

blog.hu