mobil kommunikáció - telefonos alkalmazások - tömeges sms küldés - online marketing kampány

A turisztikai piacon marketingel a Google

google mobil utazasA keresőcég az utazási irodák munkáját is elveheti?

Immár több éve fejleszti a Google azon szolgáltatásait, melyek segítik az utazókat szállást, éttermet, látnivalót találni a világ minden pontján. Kevéssé ismert tény, hogy a Pokémon Go alapját képező Ingress játé, az utazástervező alkalmazások tesztelésének egyik változata volt, hiszen a portálok létrehozását egy-egy városi látnivalóhoz kötötte a játék és elemezte a játékosok portálok (látnivalók) közötti mozgását, hiszen a helyi lakosok optimális utakon, a lehető legrövidebb időn belül járták be a nevezetes helyeket.

Most a Destinations világszerte megjelenik majd a mobilos és a webes keresőben. A Google Playben frissíthető Google Trips pedig a városon belül segíti a turistákat programot találni, eligazodni.

Google Destination néven jelent meg a keresőoldal legújabb, utazókat segítő applikációja. A Maps, Destination és a repülőjegy kereső alkalmazással már egyértelművé válik, hogy a keresőóriás az utazóirodák kiváltására törekszik – írta a hwsw.hu hírportál.

A Google a teljes utazási keresztmetszetet szeretné lefedni, amivel komoly marketingelőnyökre tehet szert. A keresőcég ajánl majd utazási ötleteket, úti célokat. Segít megtervezni az utazást, jegyet venni, tankolni. Lényeges szempont, hogy az applikációk segítségével foglalhatunk szállást, és az segít a városokon belüli séták megtervezésében is.

Az igazán nagy változás, mely marketingértékkel bír, hogy a Google keresőjéből is elvégezhetjük majd a jegy és szállásfoglalást, így a reklámok elhelyezését a keresőben nagyon jó áron értékesítheti a vállalat.

A turisztikai piacon marketingel a Google, és megpróbálja teljes egészében átvenni az utazási irodáktól a turisztikai piacot. További érdekes és kifejező témák: alkalmazás, applikáció, google, marketing, okostelefonok, mobilmarketing.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

http://mobilmarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr7111735057

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Nincsenek hozzászólások.

mobilmarketing - tömeges sms

A mobilmarketing blog létrejöttét az iparág hazai fejlődése ösztönözte 2010-ben. Akkoriban egyre többen láttak fantáziát a telefonos kommunikáció mobil ágazatában. Ma cégek sokasága használ mobilmarketing eszközöket. A blog célja az volt, hogy a magyarországi és külföldi példák, hírek közzétételével, azok véleményezésén keresztül minél többen ismerjék meg a mobilmarketinget, az online marketing eszköztárát. A MOBILMARKETING BLOG 2016-ban megújult és keresőmarketing célokat is szolgál. | Mobilmarketing példák | javaslatok | megoldások | érdekességek | mobil kommunikáció - telefonos alkalmazások - tömeges sms küldés - online marketing kampány | Mobil marketing módszer az SMS-kampány indítása. Aktuális téma: tömeges SMS-küldés mobiltelefonra. Okostelefon alkalmazások, hírek az online marketing világából - Tartalommarketing - Honlapoptimalizálás

Tetszett a bejegyzés? Kövesd a blogot!

blog.hu