mobilmarketing - google keresés - tartalommarketing - keresőoptimalizálás
Hogyan változnak 2016-2018-ban a marketing tendenciák
A legtöbb kutatás és felmérés szerint a fiatal generációk a következő években egyre több időt töltenek majd internetes böngészéssel valamilyen mobil eszközt, okostelefont használva. A cégeknek és szolgáltatóknak időben váltaniuk kell, és márkáikat, marketing stratégiájukat az új trendhez kell igazítaniuk. A tömeges SMS küldés kampány ebből a szempontból előnnyel indul, mivel a mobiltelefon és okostelefon platformon szerepel.
Terjed a hangalapú keresés
A hangalapú, beszéd alapú keresés a Google és a Bing rendszerében is jelen van már több éve, de valódi fejlődést csak az elmúlt években, a legújabb verziójú rendszerekben értek el. A marketinget tervező szakembereknek figyelembe kell majd venniük, hogy a cég hangalapú keresésben is könnyen elérhető legyen a tömeges keresések során is.
Natív reklámok és tartalmak
A Google keresője egyre szigorúbban bünteti a felugró ablakokban megjelenő reklámokat és a bannerek elhelyezését sem nézi túl jó szemmel. A cégeknek kreatív kampányokat kell szerkeszteniük, melyben natív módon jelenítik meg a marketing tartalmakat a felhasználók felé.
Mobilmarketing terjedése
A tömeges SMS küldés mint marketing eszköz sokkal nagyobb szerepet fog kapni a jövőben, hiszen az SMS küldés és fogadás a mobiltelefon és okostelefon rendszereknek továbbra is szerves részét képezi, az üzenetküldés népszerűsége továbbra is magas. A reklámok és marketingüzenetek optimális módon juttathatók célba SMS kampányok és Google-SEO útján.
SEO kulcsszavak, leírás: Alapvető mobilmarketing trendek a piacon, melyek felhasználásával maximálható a cégek nyeresége. További érdekes és kiemelt témák: google keresőoptimalizálás, seo marketing, mobilmarketing, sms kampány, tömeges sms küldés, tartalommarketing
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.