mobil marketing - telefonos alkalmazások - sms küldés - online marketing kampány - laptop szerviz budapest - tablet kijelző - notebook akkumulátor

Hogyan használd a Google snippetet

google snippet seoSEO marketing stratégiák

A Snippet jelentése töredék, darabka, a SEO-ban a Google kereső találati oldalán megjelenő, a weboldalról vett szövegrészt jelenti. A SEO eszközök segítségével ennek a szövegnek a tartalmát minimális programozói ismeretekkel rendelkezők is könnyedén megváltoztathatják, megadhatják, a kérdés az, hogy mit kell ide írni.

Az emberi tényező

A weboldal optimalizálásakor és a Snippet részének (description) megfogalmazásakor a felhasználók, keresők fejével kell gondolkodnia a szakembernek. A legtöbb ember a weboldal címén túl szeret lényegre törő, de pontos információt kapni az adott oldalról, még a kattintás előtt. A legtöbb keresés alkalmával a felhasználók gyorsan szeretnének rátalálni a keresett termékre, szolgáltatásra, tehát arra a linkre fognak rákattintani, mely leginkább megfelel az általuk feltett kérdésre adandó válasznak.

A megfelelő Snippet az oldalon elfoglalt pozíció fontosságával egyenértékű.

A Google Snippet

A Google kereső által megjelenített szövegrész a következő információkat tartalmazza: Az oldal nev (title), URL-cím, és rövid leírás (description). Az utóbbi időben a Google kiegészítő információk megjelenítését is támogatja, melyeket WorldPress oldalak esetében a megfelelő pluginok segítségével adhatsz meg egyszerűen.

A Snippet melletti háromszögre kattintva további információkat is megjeleníthetsz: az oldal tárolt változata illetve hasonló oldalak listája.

Kiterjesztett Snippet

A Snipettben megjelenő információkat az alábbi információkkal egészítheted ki:

  • A cég vagy üzlet elérhetősége
  • telefonszám, e-mail cím
  • munkaidő, nyitva tartás
  • vélemények
  • az oldal főbb aloldalai.

A kiterjesztett Snippetet a legegyszerűbben a Schema.org segítségével állíthatják be a SEO szakemberek.

Hogyan használd a Google snipettet, hogy a lehető legtöbb érdeklődő átkattintson az oldaladra. Néhány stratégiailag is fontos téma olvasóink számára: Google kereső, marketing szolgáltatás, tartalommarketing tervezése és stratégiája, snippet készítése, SEO.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

http://mobilmarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr9912697665

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Nincsenek hozzászólások.

mobilmarketing - tömeges sms

A mobilmarketing blog létrejöttét az iparág hazai fejlődése ösztönözte 2010-ben. Akkoriban egyre többen láttak fantáziát a telefonos kommunikáció mobil ágazatában. Ma cégek sokasága használ mobilmarketing eszközöket. A blog célja az volt, hogy a magyarországi és külföldi példák, hírek közzétételével, azok véleményezésén keresztül minél többen ismerjék meg a mobilmarketinget, az online marketing eszköztárát. A MOBILMARKETING BLOG 2016-ban megújult és keresőmarketing célokat is szolgál. | Mobilmarketing példák | javaslatok | megoldások | érdekességek | mobil marketing - telefonos alkalmazások - sms küldés - online marketing kampány - laptop szerviz budapest - tablet kijelző - notebook akkumulátor | Mobil marketing módszer az SMS-kampány indítása. Aktuális téma: tömeges SMS-küldés mobiltelefonra. Okostelefon alkalmazások, hírek az online marketing világából - Tartalommarketing - Honlapoptimalizálás