életmód és mobil marketing. telefonos alkalmazások. ipari télikert - terasz. online pr-cikk. laptop szerviz budapest. weboptimalizálás

SMS-kampány

sms-kampany.jpgA mobilmarketing tevékenység nem merül ki az SMS-kampány indításában, de a tömeges SMS-küldés a telefonos marketing eljárások közül a leghatékonyabb. Gondolhatnák, hogy a hanghívások személyes jellege effektívebb mozgósító hatással bír. Ez elvben igaz is lehet, ha egy személyre, vagy személyek kis csoportjára bontjuk le a feladatot. 10 embert valószínűleg könnyebb meggyőzni egy termék nagyszerűségéről, ha a cég jó beszélőkével megáldott, a témában felkészült és némi emberismerettel, kevéske pszichológia jártassággal felfegyverzett, kellemes orgánumú munkatársa végigtelefonálja a 10 potenciális vásárlót. De még ez esetben is megtörténhet, hogy rosszkor hívja egyiket-másikat, netán bosszús kedvében találja valamelyiküket. Ezen felül a rábeszélő csevej percekig eltarthat, közben ketyeg az óra és a percdíj. Ennél azonban sokkal magasabb tétel a munkatárs óradíja. De 10 vásárló esetében ez meg is térülhet. Ám képzeljük fel, hogy 8000 ügyfelet tartunk számon és ezek mindegyikét el akarjuk érni ajánlatunkkal. Egy üzletlánc esetében akár meg is toldhatjuk egy nullával a számot.

Nem jó megoldás az előre felvett szabványszöveg. Az emberek nagy része nem hallgatja végig, mert rájön, hogy "magnóról jön", nem tud sem közbekérdezni, sem válaszolni. Más médiumoknál ez természetes, no de egy telefonhívásnál?

Mindezekkel szemben az SMS előnyeit akár fel se soroljuk... Vagy mégis?

AZ SMS KAMPÁNY ELŐNYEI

Mobilmarketing szakemberek szerint az SMS-kampány az értékesítésben a következő előnyöket biztosítja azoknak, akik nagy tömegben küldenek ügyfeleiknek szövegüzenetet:

  • a kampány során jól megcélozható az ügyfélcsoport
  • a célcsoport tagjainak a kiválasztásában a tudatosan épített adatbázis kezelése biztosítja a szelektálási lehetőséget
  • az SMS kampányban mód van személyre szabott üzenet küldésére, amely az adatbázisban tárolt névre célzott megszólítást is tartalmazhat
  • kampányfőnökként azonnal értesülhet kézbesítésről
  • a kegves ügyfélnek módja van a visszajelzésre
  • módja van továbbá online interakcióra, arra, hogy aktív részese legyen a marketingkampánynak

Kampánytervezés

A kampányban a törzsvásárló ügyfeleknek vagy a potenciális vásárlóknak tömegesen küldött SMS legyen tömör, célratörő, ugyanakkor személyes. A régi kliensek esetében hatásos egy korábbi sikeres akcióra utalni. A még csak potenciális vásárlóknak küldhetünk több általános, a beavatottak számára már köztudott információt.

Semmiképpen nem árt, ha előtte online marketing szakemberrel vagy pr menedzserrel konzultálunk. Hasznos a prince2 projektmenedzser program tapasztalatainak a hasznosítása.

A szövegüzenet megfogalmazásához reklámszakember és professzionális kreatív szövegíró együttes és összehangolt munkájára van szükség. 160 karakterben nem könnyű üstökön ragadni az sms kampány lényegét.

Felmérések szerint egy átlagos SMSkampány célközönsége naponta átlagosan 50-70 alkalommal pillant a telefonjára, és az alkalmak 97%-ában el is olvassa az üzenet tartalmát. Ez a szám önmagában garancia arra, hogy az üzenetkampány látványos hatást ér el, ha Ön releváns esemes-üzeneteket küld kliensei számára.

Online tartalommarketing

 online-marketing-kampany.jpg

mobil marketing - tömeges sms küldés magyar és külföldi mobilhálózatra - online marketing projekt menedzsment - mi a tartalommarketing és melyek alkalmazási területei?

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mobilmarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr368520866

mobilmarketing - tömeges sms

A mobilmarketing blog létrejöttét az iparág hazai fejlődése ösztönözte 2010-ben. Akkoriban egyre többen láttak fantáziát a telefonos kommunikáció mobil ágazatában. Ma cégek sokasága használ mobilmarketing eszközöket. A blog célja az volt, hogy a magyarországi és külföldi példák, hírek közzétételével, azok véleményezésén keresztül minél többen ismerjék meg a mobilmarketinget, az online marketing eszköztárát. A MOBILMARKETING BLOG 2016-ban megújult és keresőmarketing célokat is szolgál. | Mobilmarketing példák | javaslatok | megoldások | érdekességek | életmód és mobil marketing. telefonos alkalmazások. ipari télikert - terasz. online pr-cikk. laptop szerviz budapest. weboptimalizálás | Mobil marketing módszer az SMS-kampány indítása. Aktuális téma: tömeges SMS-küldés mobiltelefonra. Okostelefon alkalmazások, hírek az online marketing világából - Tartalommarketing - Honlapoptimalizálás
süti beállítások módosítása