életmód és mobil marketing. telefonos alkalmazások. ipari télikert - terasz. online pr-cikk. laptop szerviz budapest. weboptimalizálás

Fogászati rendelő marketingje

Új páciensek bevonzása belső marketing segítségével

fogászat marketingA fogászati szakma számára alapvető fontosságú a különbség a külső és a belső marketing között. A külső marketing magában foglalja új betegek bevonzását hirdetési és közösségi tevékenységek révén a különböző közösségi felületeken, ám sokkal hatékonyabb és gazdaságosabb a belső marketing, mely inkább a meglévő betegek ajánlásaira koncentrál a fogorvosi rendelőben.

Érdemes kihasználni tehát jobban a meglévő pacientúra “közönségét"a következő lépések alapján, egy belső marketing stratégiára építve:

  • Fogorvosként, bátorítsa kimondatlanul is jelenlegi betegeit arra, hogy népszerűsítsék a fogászati rendelő kezeléseit, akár a honlapon is. A cél az, hogy meggyőző szóbeszéd útján hirdesse a cégének szolgáltatásait. Hogyan érheti ezt el? Jó benyomás keltéssel, a kölcsönös bizalom kiépítésével, lelkiismeretes kezelés után bizonyára csupa jó dolgot fognak mondani a betegek ismerőseiknek (fogászati probléma úton-útfélén akad).
  • Még jobb, ha a páciens személyesen meggyőződik arról, hogy a rendelő kiemelkedik azáltal, hogy új eszközparkkal rendelkezik, egyedi vevőszolgálatot tart fenn betegei számára, és a gyakorlatban is igen vendégszerető a hozzáállásuk. A jó tapasztalattal távozó betegek szívesen térnek vissza, ha bármikor újabb probléma akadna a fogaikkal.
  • Ha a betegek elégedettek a fogorvos munkájával, és a rendelő szolgáltatásaival, ne habozzon a recepciós kolléga sem megkérni őket arra, hogy ajánlják családtagjaiknak, barátaiknak, kollégáiknak, szomszédaiknak és más ismerőseiknek a cég kezeléseit.
  • Új betegeknek érdemes névjegykártyát adni, esetleg némi kedvezményt kínálni, amennyiben közvetítésével új páciens érkezik kezelésre.
  • A reklámozáshoz készült brosúrák szintén jó altarnatívát kínálnak ahhoz, hogy hírét vigyék a rendelőnek.

Szükség van jó honlapra

Minden esetben figyeljen a fogász arra, hogy vonzó, figyelemkeltő legyen rajta a grafika, harmóniát sugalló a háttér, és rajta legyen az elérhetőség és a pontos cím a weboldalon is. Ez a kreatív „eladás” alapja. Egy összecsapott, semmitmondó reklámszöveg, ami nem kelti fel azonnal az utca emberének figyelmét, automatikusan a kukában landol, ezért mindenképpen próbáljon valami szokványostól eltérő megjelenést, “mondanivalót” kreálni, akár szakember bevonásával.

Marketing a páciensek ajánlásai alapján

Ha a betegek ajánlása alapján a marketing stratégia szerint, az új páciensek érkeznek, ne felejtsék el megköszönni a közvetítőnek, akár egy apró figyelmesség erejéig (pl. fogkefe, ingyenes fogkő levét, stb). Az udvariasság legyen alapkövetelmény a rendelőben, ami mindenkire egyaránt érvényes és betartandó. A kiszolgáltatott beteg a fájdalmat és a kellemetlenségeket is sokkal jobban tolerálja, ha megértő, szívélyes közeget talál.

A marketing, reklám hatékonysága

Határozzon meg egy teljesítménycélt az elérhető eredmény értékeléséhez. Kövesse a kapott ajánlások számát, és hasonlítsa össze a valós eredményeket a heti céllal.

Ez segíthet folyamatosan felülvizsgálni és átformálni szükség esetén a belső reklámozás gyakorlatát.

A promóció egyetlen formája sem olyan megtérülő és nyereséges, mint a belső marketing, használja ki teljesen ezt a nagyszerű eszközt.

Fogászati rendelő budapesti marketingje honlapon is. Néhány egyéb érdekes téma mindenki számára: marketing ára, fogorvosi klinika, fogászat a 13. kerületben, Budapest kezelés, reklám szolgáltatás, weboldal készítés.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mobilmarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr8615641072

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

mobilmarketing - tömeges sms

A mobilmarketing blog létrejöttét az iparág hazai fejlődése ösztönözte 2010-ben. Akkoriban egyre többen láttak fantáziát a telefonos kommunikáció mobil ágazatában. Ma cégek sokasága használ mobilmarketing eszközöket. A blog célja az volt, hogy a magyarországi és külföldi példák, hírek közzétételével, azok véleményezésén keresztül minél többen ismerjék meg a mobilmarketinget, az online marketing eszköztárát. A MOBILMARKETING BLOG 2016-ban megújult és keresőmarketing célokat is szolgál. | Mobilmarketing példák | javaslatok | megoldások | érdekességek | életmód és mobil marketing. telefonos alkalmazások. ipari télikert - terasz. online pr-cikk. laptop szerviz budapest. weboptimalizálás | Mobil marketing módszer az SMS-kampány indítása. Aktuális téma: tömeges SMS-küldés mobiltelefonra. Okostelefon alkalmazások, hírek az online marketing világából - Tartalommarketing - Honlapoptimalizálás
süti beállítások módosítása