Minden lépés a látogatók 20 százalékába kerülhet
A marketinges szakemberek egyöntetűen a tömeges SMS küldést jelölik meg a leghatékonyabb mobilmarketing eszközként. Az SMS kampány javára írják, hogy egy lépésben juttatja el az információkat, a reklámszövegeket a célközönséghez, a felhasználókhoz.
A legtöbb felmérés szerint, minden egyes lépés, amikor a felhasználónak valamilyen interakciót kell végeznie, lemorzsol bizonyos mennyiségű érdeklődőt. Ez a marketingjelenség leginkább az okostelefonos applikációk esetében érhető tetten. A programok installálásáig csak a felhasználók 75 százaléka jut el az App Marketből. Még rosszabb az arány, ahogyan tovább haladunk, mivel ezen felhasználóknak már csak a hatvan százaléka nyitja meg a programot, 45% iratkozik fel vagy jelentkezik be, az aktív használatig alig jut el a 30 százalék.
Egyértelműen azt mutatják a marketingkutatások, hogy a lehető legegyszerűbb módon kell eljuttatni a felhasználókat az egyedi tartalomhoz. Ennek érdekében a Google a natív applikációkat lecseréli instant programokra.
Jelenleg a reklámok és marketing kampányok leghatékonyabb formája a tömeges SMS küldés, hiszen itt egy lépésben jut el a befogadóhoz a reklám üzenet, és nincs szükség semmilyen interakcióra. Az SMS szövegében ugyanakkor lehetnek weboldalak linkjei, de az alap információ azonnal megjelenik.
Marketing morzsák az okostelefon applikációkról és a mobilmarketing stratégiákról általában. Fontos és érdekes további témák: alkalmazás, android, applikáció, google, marketing, mobil, okostelefonok, mobilmarketing, sms kampány, tömeges sms küldés.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.