Platformválasztással kezdődik a reklámozás
A mobilmarketing a kis- és középvállalatok egyik legjobb eszköze a széles körű reklámozásra. Az alapvető és költséghatékony tömeges SMS küldés kampány mellett, a mobil eszközök egyéb szolgáltatásait is igénybe vehetjük.
Az első, hogy a vállalkozásoknak meg kell határozniuk, és fel kell mérniük, hogy milyen eszközöket tudnak a legjobban hasznosítani az ügyfelekkel való kommunikációra.
Első lépések
A mobil marketing elindításakor sokan az SMS küldést és a reklám telefonhívásokra gondolnak, azonban az egyik legfontosabb lépés a vállalat, cég weboldalának mobilbaráttá alakítása, optimalizálás. A tömeges SMS kampányban elküldött honlapcímet nyilvánvalóan mobil eszközzel, okostelefonnal fogja megtekinteni a vásárló, ezért olyan weboldalt kell optimalizálni, ami tökéletesen megfelel erre a célra.
Reklámok a közösségi oldalakon
A magyar vállalatok marketing kampányának egyik alapköve kell, hogy legyen a közösségi oldalakon való jelenlét. Az utóbbi időben történő változatok az okostelefon platformokon, azt jelzi, hogy egyre inkább integrálódnak az eszközök operációs rendszerébe, a Facebook Messenger az SMS üzeneteket is kezelheti már. A Facebook közösség kialakítása reklám és marketing célból, trendi dolog.
Hogyan tervezzük meg a mobilmarketing kampányt, hogy a lehető legtöbb profitot érjük el? Hihetetlenül érdekes témák: vállalati internet, hatásos marketing, mobilbarát oldal, mobilmarketing, sms-kampány folyamat, tartalommarketing.
- magyar szolgáltatás: mobil télikertek tervezése, gyártása, építése
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.