A tömeges SMS küldés az EU-ban is hatékony eszköz
A mobilmarketing kampány egy olyan, hatékony eszköz, mellyel a cégek, vállalatok, üzletek és szolgáltatók optimális módon tudják eljuttatni reklám üzeneteiket klienseikhez, vásárlóikhoz. Az Európai Unió alkotta közösségben a vállalkozások a szabad árukereskedelemnek köszönhetően bármelyik országban értékesíthetik portékájukat. Országtól függetlenül az SMS kampány a legolcsóbb és leghatékonyabb formája a marketingnek. A cégek horribilis összegeket takaríthatnak meg azzal, ha többnyelvű tömeges SMS üzenetekben indítják el mobilmarketing kampányukat az EU-s országokban.
Hogyan alkalmazzuk a többnyelvű SMS küldést?
A nyelvi akadályok leküzdésére többféle megoldás kínálkozik. A hagyományos üzenetküldés esetében több fordítóprogram is a rendelkezésünkre áll. Az SMS küldés esetén, a sikeres elérést is garantáló egyszerűség miatt a kliens oldali fordítás nem megoldható, az SMS adatbázis kialakításakor és a marketing kampány megtervezésekor kell ezeket az igényeket figyelembe venni.
Amennyiben a kampányban részvevő vásárlók, saját maguk iratkoznak fel a tömeges SMS küldésre, úgy a feliratkozási űrlaphoz tehetünk hozzá egy rubrikát, melyben megadhatják, hogy milyen nyelven szeretnének reklámüzeneteket kapni.
Amennyiben több országot szeretnénk lefedni üzeneteinkkel, használhatjuk az ország-specifikus nyelvválasztást, de végső esetben a többnyelvű rövid SMS üzenet lehet a célravezető.
Többnyelvű SMS kampány minden eladónak és szolgáltatónak a nagyobb bevétel érdekében. További hasznos témamegnevezések: gateway sms küldés, marketing kampány, mobilmarketing tervezés, sms kampány indítása, tömeges sms küldés.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.