SMS-hír: Újraindul a Mobilmarketing blog - Hálás köszönet a blog korábbi tulajdonosának - átadta tulajdonunkba a kitűnő domain-név alatt indított blogját, amelyet 2010 óta nem használt. A korábbi bejegyzések sajnos törlésre kerültek - szívesen átvállaltuk volna ezeket is -, de mivel ezek mindegyikét korábban már indexálta a Google, így nem volna kedvező indulás csupa 404 hibaüzenettel kezdeni az új blogfolyamot, így azt a megoldást gondoltuk mindenki számára elfogadhatónak, ha a korábbi URL-ek alatt új, saját tartalmat jelentetünk meg. A gépi tanulás révén mesterséges intelligenciával rendelkező Google algoritmusok számára adatokat gyűjtő robotok megtalálják az oldalt, nem kapunk emiatt rossz pontot, az olvasó pedig aktuális tartalmat talál az egyes szájtokon. Hogy ezeknek a posztoknak a dátuma viszont nem 2016-os lesz, az talán elnézhető körülmény.
Mobilmarketing: Rövid áttekintés
Mi a mobilmarketing?
A mobilmarketing az elektronikus marketing egyik formája, mely a mobilhálózatokat és a mobiltelefonokat, a mobil kommunikációra alkalmas eszközöket használja fel reklámok célba juttatására.
A Wikipédia szerint a mobilmarketing a marketing egy speciális ága: adatbázis alapon működő, a mobil eszközt és mobil hálózatot igénybe vevő olyan reklámozási gyakorlat, mely interaktív módon, személyre szabottan teremt közvetlen kapcsolatot az ügyfél és hirdető között. Célja
- az értékesítés ösztönzése
- az ügyfélkör növelése
- a márkaépítés.
Egy másik megfogalmazás szerint a mobilmarketing a vezeték nélküli média használata marketingre passzív, vagy interaktív megoldásokkal.
A Nemzetközi Mobilmarketing Szövetség definíciója szerint:
a mobilmarketing egy olyan eszköztár, amely lehetővé teszi cégek, szervezetek számára, hogy kommunikáljanak a közönségükkel, interaktív és releváns módon, bármely mobil eszközön vagy hálózaton keresztül.
Mobil Marketing Programnak nevezünk bármilyen marketing vagy hirdetési programot, amit mobil készülékeken keresztül terjesztenek és azon használható. Ez magában foglalja, de nem korlátozódik csak mobilüzenet továbbítási programokra, egy vagy több hirdetésre, amelyek mobilweb oldalakon keresztül jutnak el.
SMS-kampány
Jellemzően Gateway rendszerű üzenetküldés: tömeges számú sms eljuttatása mobilkészülékre adatbázis alapján. A mobiltelefon számos mobilmarketingre alkalmas technológiát ötvöz, amit egy mobil ügynökség tud jól kiaknázni. Mobil ügynökégnek ismernie kell a mobil technológiát és ötvözni kell a mindenkori mobilhasználati trendekkel és magával a kampány üzenettel is. Ilyen technológia a Gateway: az üzenetek telefonra érkeznek, de szervergépről indítják őket ügyféllista alapján.
Főbb mobil marketing technológiák:
SMS – a legelterjedtebb üzenetküldési forma, egyes területeken megelőzi a hanghívásokat
MMS (Multimedia Messaging Service) – a multimédiás üzenetküldő rendszer, lehetővé teszi képek, színes és érdekes tartalmak továbbítását.
JAVA – lehetőséget teremt programok és alkalmazások létrehozására a mobil eszközök, okostelefonok részére is.
Mi az SMS?
A Short Message Service vagy Rövidüzenet szolgáltatás – olyan technológia, mely lehetővé teszi rövid szöveges üzenetek küldését és fogadását, a hálózaton regisztrált mobileszközök között. Jelenleg a mobilszolgáltatás alapcsomagjába tartozik.
Gateway rendszerű SMS küldés esetén az indító fél nem használ mobilkészüléket, számítógépről, szervergépről küld üzeneteket mobiltelefonra.
mobilmarkating rövid áttekintés
Tömeges sms küldés - Mobil marketing stratégia
mi a mobilmarketing? bemutatkozás, újra indulás, mobil kommunikáció, marketing blog, sms küldés, gateway sms, elektronikus marketing rendszerek, mobilmarketing, tömeges sms küldés, sms-kampány indítsa, sms-hír
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.