életmód és mobil marketing. telefonos alkalmazások. ipari télikert - terasz. online pr-cikk. laptop szerviz budapest. weboptimalizálás

Mobilos lájkolás androidos vagy iOS Facebook-alkalmazásban

blog-smsmarketing.jpg

Mielőtt témánkra térnénk - hogyan lehetséges a mobilos lájkolás androidos vagy iOS Facebook-alkalmazásban - egy kutatási eredményt ismertetünk.

Akár brit tudósok is készíthették volna azt a kutatást (de nem!), amely szerint az átlagember naponta 1500-szor veszi elő a mobilját. A felmérés során mobilkommunikációval foglalkozó médiaszakemberek és marketingesek kétezer okostelefon-felhasználó áltat kitöltött űrlapokból dolgoztak. A legfontosabb állítások ezek:

  • az átlagfelhasználó 7:31-kor nézi meg először a telefonját (mindenütt a helyi idő értendő)
  • átlagosan naponta 1500-szor (!!) néz rá a telefonjára
  • naponta három órát és 16 percet nézi a kis képernyőt
  • tízből négyen azt állították, elveszettnek érezték magukat telefon nélkül
  • átlagosan 17 SMS-t küldenek és 21-et kapnak
  • átlagosan napi 2,4 alkalommal éri el őket valamilyen marketing célú üzenet tömeges SMS formájában
  • az őket elérő SMS-kampányra a felhasználó 69 % pozitívan reagál
  • a Facebookra az okostelefon-felhasználóknak 74 %-a naponta felcsatlakozik mobilkészülékéről
  • közülük 82 % azoknak az aránya, akik legalább 1 lájkot kiosztanak
  • a mobilról facebookozók fele 3-nál többször lájkol és legalább 1 saját bejegyzést vagy megosztást közzétesz
  • az okostelefonok 91 %-án a gyáriakon kívül sajátkezűleg telepítve van legalább 1 alkalmazás
  • kétharmadukon 3 vagy annál több külön telepített app fut 

 SMS marketing

A fenti adatok ismeretében érthető, hogy tömegesen küldött sms-üzenetekkel a mobilozók többsége megszólítható és pozitívan reagál az sms-kampányra. A kézbesített reklámüzeneteknek közel a fele (!!) vásárláshoz, megrendeléshez vezet. Éppen ezért viharos gyorsasággal szaporodnak azok a mobilos alkalmazások, amelyek a megrendelést és online fizetést pofonegyszerűvé teszik.

Lájkoljunk mobilon is

Az SMS-kampány-blogból értesülhettünk az új Facebook-gombokról, amelyek használata asztali gépről nem okoz gondot. Ám a mobilon nincs egér, akkor mégis

hogyan lehet lájkolni androidos vagy iOS alatt futó Facebook alkalmazásban?

Egyszerűen! A magyarázatot a gif-animáció mutatja:

facebook-reaction-mobil-tutorial-02

Csak rá kell nyomnunk a Tetszik / Like feliratra, de ne csak úgy koppintsunk, hanem tartsuk rányomva az ujjunkkal: 1 másodpercen belül felbukkannak a kis fejek és szimbólumok. Ha azt szeretnénk megnézni, kik haházták, kik hűházták, és kik azok, akik csak “simán” lájkolták a bejegyzést, kattintsunk alatta a lájkokat és egyéb reakciókat jelző mezőre.

Jó mobillájkolást kívánunk!

Lájkolás mobiltelefonon. Facebbok alkalmazás, felmérés, jutatás, mobil marketing alkalmazésok okostelefon felhasználóknak, sms-ksmpány lájkolása, tömeges sms küldés mobilkészülékre

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mobilmarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr628510712

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

mobilmarketing - tömeges sms

A mobilmarketing blog létrejöttét az iparág hazai fejlődése ösztönözte 2010-ben. Akkoriban egyre többen láttak fantáziát a telefonos kommunikáció mobil ágazatában. Ma cégek sokasága használ mobilmarketing eszközöket. A blog célja az volt, hogy a magyarországi és külföldi példák, hírek közzétételével, azok véleményezésén keresztül minél többen ismerjék meg a mobilmarketinget, az online marketing eszköztárát. A MOBILMARKETING BLOG 2016-ban megújult és keresőmarketing célokat is szolgál. | Mobilmarketing példák | javaslatok | megoldások | érdekességek | életmód és mobil marketing. telefonos alkalmazások. ipari télikert - terasz. online pr-cikk. laptop szerviz budapest. weboptimalizálás | Mobil marketing módszer az SMS-kampány indítása. Aktuális téma: tömeges SMS-küldés mobiltelefonra. Okostelefon alkalmazások, hírek az online marketing világából - Tartalommarketing - Honlapoptimalizálás
süti beállítások módosítása